Kontakt oss

Send oss gjerne spørsmål om produkter eller leveranse

Kontakt oss

    Ditt navn (obligatorisk)

    E-post (obligatorisk)

    Emne

    Melding

    Ved kontakt med vår kundeserviceavdeling lagres informasjonen du sender inn med kontaktskjemaet i vårt kundeservicesystem. Dette er for å kunne svare på din kundehenvendelse og yte service.

    Andre henvendelser:

    Postadresse:
    Aaby Solutions AS
    Postboks 1114 Kaldnes
    3119 Tønsberg

    Kontor og Besøksadresse:
    Aaby Solutions AS
    Storgaten 30, Tønsberg

    Telefon: 45 45 55 55
    Organisasjonsnummer: 913210905 MVA

    Forsendelse

    Pakker sendes normalt fra vårt lager i Skien samme dag dersom du bestiller før 12:00. Dersom du bestiller i helgen eller etter 12:00 sendes pakken neste virkedag. Normal tid posten bruker på å levere er 1-4 dager, men i enkelte tilfeller kan det ta lengre tid. Om du synes din pakke burde vært på døren oppfordrer vi deg til å ta kontakt med kundeservice hos oss.

    Pakkesporing
    Når ordren din sendes fra oss, mottar du en e-post med sporingsnummer. Med dette nummeret kan du spore opp pakken din på www.posten.no og følge leveransen helt til den ankommer ditt postkontor eller til bestemt leveringsadresse. Er mobiltelefonnummeret ditt registrert hos Posten vil du også få beskjed når pakken er ankommet. Dersom du ikke har fått sporingsnummer etter rimelig tid dobbeltsjekk Søppelpost mappen, deretter kontakt oss.

    Hjemlevering – Bring

    Mange mottakere ønsker pakken sin levert på døren – da passer denne hjemleveringstjenesten for deg.

    Mottakeren din får beskjed på SMS når pakken er på vei. Ved kveldslevering ringer sjåføren 30-60 minutter i forkant.

    – Leveres på døren mellom kl 08-17 eller kl 17-21, basert på postnummer.
    – Automatisk SMS-varsling når pakken er underveis
    – Mottaker kan gi Posten fullmakt til å sette igjen pakken hvis man ikke er hjemme.
    – Ønsket utleveringsdag kan endres når pakken spores
    – Maks 35 kg per kolli

    Center.no er en servicebedrift som fører utvalgte produkter på nettet.

    Hos oss skal du forvente ordentlige svar i din henvendelse enten det gjelder produkt, leveranse, retur eller service. Ved å gjøre grundige undersøkelser før vi markedsfører nye produkter, sørger vi for en sterk kvalitetssikring. For å garantere konkurransedyktige priser har vi en prisrobot som følger med på konkurrentene. Vi lagerfører produktene selv. Dermed kan du forvente rask levering.

    Nå vi ser at det som leveres standard ikke er godt nok lager vi egne beskrivelser og veiledninger. Får vi spørsmål som ikke dekkes av en veiledning og ser at andre kan ha glede av samme informasjon er vi raske med å dele dette. Nye kunder vil da få denne informasjonen i form av epost ved kjøp av samme produkt eller vedlagt varen.

    Gjennom målrettet satsing har vi i dag opparbeidet direkteavtaler med flere store europeiske merker. Vi har også gode leverandører fra Sør-Korea, Kina og USA.

    Vi er stolte av å gi våre kunder rask personlig service.

    Selskapet ble startet i 2013 og drives av Aaby Solutions AS org 913 210 905.

    Opplysning om bruk av angrerett finner du her:
    Angrerett informasjon

    Skjema for bruk av angrerett finner du her:
    Last ned angreskjema ved å trykke her